Hledat na blogu

CESTOVÁNÍ PO ČESKÝCH ZEMÍCH


Nedaleko Chebu jsem se zašel podívat na jednu bývalou sopku


Na konci prázdnin jsme se na zastavili v Českém krasu



V první den roku 2014 jsem si udělal sice malý, ale velice příjemný výlet



V předposlední den roku 2013 jsem se šel projít po západní části Krkonoš



Výjimečné a kouzelné pohoří je České středohoří



V jednu srpnovou neděli roku 2012 jsem podnikl cestu nikoliv do středu země, ale pouze do středu Evropy, na kopeček Dyleň a další zajímavá místa v okolí



Při návštěvě Prahy v lednu 2012 jsem se prošel po Kampě



Výlet k trojmezí v západním koutu České republiky



Zimní výstup na Sněžku v prosinci 2011




Procházka po národním parku České Švýcarsko v srpnu 2011



Cesta do Krkonoš v srpnu 1998











Komentáře

Oblíbené příspěvky