Hledat na blogu

Pusu na dobrou noc i dobré ráno

Nedávno jsem četl, že podle nějakého průzkumu si polibek na dobrou noc dávají dva páry z deseti. Trochu mne to překvapilo. Pusa je podle mne krásná tečka za odcházející realitou všedního i výjimečného dne a nejhezčí věc, kterou může člověk učinit, když se své nadvlády ujímá noc a spánek.

Pusa před spaním má své nepopsatelné kouzlo, ať jí dávají rodiče dětem nebo partneři mezi sebou. Občas jsou však situace, kdy člověk nemůže usínat vedle blízké osoby a tak alespoň odešle vzdušný polibek přes telefon či počítač. I tato pusa na dobrou noc může symbolizovat lásku, štěstí či upřímnou radost, že někde někdo čeká na tu skutečnou pusu.

Když jsem viděl toto "téma týdne", vzpomněl jsem si na povídku, kterou jsem nedávno napsal a uveřejnil na svém blogu. Popisuje mimo jiné situaci, kdy jsem pusu na dobrou noc nedostal, ale moc bych o to stál.


Přeji všem, ať jsou velcí či malí, aby pokaždé tu svou pusu na dobrou noc dostávali a rádi ji také dávali. A nejenom večer, i ráno, když se probudí příjemně naladěni do dalšího krásného dne.

Komentáře

Oblíbené příspěvky